שירות ותמיכה

שירות ותמיכה

בעת רכישת מכשיר אצלנו, צוות קונטרומט ישמח להפעיל את הציוד עם הלקוח בשטח, לבצע בדיקת תקינות והגדרות ראשוניות. כמו כן, נשמח להדריך את הלקוח בשימוש נכון ובהוראות אחזקה מומלצות למוצרים.

מוצרי קונטרומט הינם בקדמת הטכנולוגיה וממיטב היצרנים בתחום, לכן כל מוצר הינו בעל אחריות. בנוסף, בעת תקלה במסגרת האחריות ומעבר לה, נשמח לטפל בבעיה, ע"י תיקון המכשיר או אספקת מכשיר חלופי.

אנו מספקים שירותי כיול תקופתיים למוצרינו. חלקם מתבצעים במעבדתנו בעזרת מכשירי "מאסטר" וסטנדרטים של מיטב היצרנים ובמידת הצורך נשלח את הציוד עבורכם ליצרנים השונים.

צוות קונטרומט עובר הכשרות מקצועיות תקופתיות אצל היצרנים השונים על מנת להיות מומחה במוצרים השונים. נשמח להגיע אל אתר הלקוח ולהעביר הדרכות מקצועיות ברמה גבוהה ע"מ שגם לקוחותינו יתמקצעו במגוון המכשירים.

במעבדת קונטרומט תוכלו למצוא אוזן קשבת ותמיכה טכנית מלאה (גם בטלפון). בעזרת מאגר המידע הגדול מלאי החלפים וציוד הבדיקה והדיאגנוסטיקה, נוכל לפתור כל בעיה שמתעוררת.

טופס שירות לקוחות

מחלקת השירות תשמח לענות על כל שאלה טכנית, לסייע בפתרון תקלות מהיר ולספק שירותי כיול ותיקון למוצרינו.

אנא השאירו הודעתכם וטכנאי ייצור עמכם קשר במהרה.

נשמח לעמוד בכל שאלה ובקשה!

להתקשר עכשיו